Tikkend geluid 335i

Vragen en/of problemen op het gebied van je motor/performance van je bmw? Stel je vragen hier
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Peer
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 14956
Lid geworden op: 04 jan 2011, 08:32
Type Auto: G20 330e HE M-Sport Performance

m535i schreef:Gisteren nog contact gehad met de werkplaats van Van Poelgeest. Deze man wist 100% zeker dat er geen terugroepactie is geweest voor de injectoren van de N54 :? En hij wou het ook niet aan een ander medewerker vragen omdat hij er zo zeker van was. Misschien maar eens een ander dealer voor op bellen?
Zegt dus weer genoeg over Poelgeest
http://bmw3seriesforum.nl/viewtopic.php ... =poelgeest" onclick="window.open(this.href);return false;


G20 330e
G30 520i
F39 Sdrive 2.0i
F20 LCI 118i
F30 328i
E60 535d (te vinden op dit forum)
E90 LCI 325i (te vinden op dit forum)
E91 330d (te vinden op dit forum)
E46 320d
E30 316
E21 320
E21 320i
Gebruikersavatar
Mich1983
Being a part of it
Being a part of it
Berichten: 126
Lid geworden op: 21 aug 2010, 21:46
Type Auto: E92 335i automaat
Locatie: Noordwijk aan zee
Contacteer:

Dat is heel erg raar zeg. Bij mij zijn dus een paar weken terug wel de injectoren vervangen ivm een terugroep actie en dat is dus gedaan bij van Poelgeest in Katwijk. Beetje vreemd dat ze dus iets anders beweren.
m535i
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 162
Lid geworden op: 06 okt 2011, 00:04

Ik zal morgen even met BMW Maaral bellen waar die voor het laatst is geweest. Hopen dat hun mij meer kunnen vertellen. Ik wordt altijd moe van medewerkers die nergens van af weten bij BMW, heb ik al meerdere keren mee gemaakt.
Lars
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 3600
Lid geworden op: 18 aug 2010, 14:12
Locatie: Noord-Holland

m535i schreef:Ik zal morgen even met BMW Maaral bellen waar die voor het laatst is geweest. Hopen dat hun mij meer kunnen vertellen. Ik wordt altijd moe van medewerkers die nergens van af weten bij BMW, heb ik al meerdere keren mee gemaakt.
Als ik jou was, zou ik de dealer bij jou in de buurt bellen. Sterker: ik zou zelfs liever even langsrijden. Dan kunnen ze de sleutel uitlezen en leg jij ze gelijk uit dat je een nieuwe klant van ze wordt voor het onderhoud :mrgreen:
m535i
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 162
Lid geworden op: 06 okt 2011, 00:04

Ik had al met BMW Maaral gebeld Lars, hun hebben in het systeem kunnen zien dat de terugroep actie voor de injectoren in Juli 2011 uitgevoerd was. Dit was volgens haar bij Van Poelgeest gebeurd, maar wist dat niet zeker. Belangrijkste is dat het uitgevoerd is :D

Voor onderhoud breng ik mijn auto niet meer langs mijn ouwe dealer. Ik kwam daar met de M3 en de mensen wat bij de werkplaats zitten hebben nooit zin om te werken lijkt het wel. Hebben geen zin om vragen te beantwoorden en hopen dat je zo snel mogelijk betaald en weg bent.

Ik kom daar nog alleen bij het magazijn, daar wordt ik wel altijd super geholpen.

Er zitten een paar dealers in de omgeving. Nu alleen nog uitzoeken welke het wordt.

Super bedankt nog jongens!
Reinier
BMWDriversforum Freak!
BMWDriversforum Freak!
Berichten: 6272
Lid geworden op: 20 sep 2010, 22:40
Type Auto: Citroën DS3 1.6 eHDi / F31 320iA HE
Locatie: Zuid Holland

ibinco schreef:
m535i schreef:Gisteren nog contact gehad met de werkplaats van Van Poelgeest. Deze man wist 100% zeker dat er geen terugroepactie is geweest voor de injectoren van de N54 :? En hij wou het ook niet aan een ander medewerker vragen omdat hij er zo zeker van was. Misschien maar eens een ander dealer voor op bellen?
Wat een lul koek. Zowel mijn E91 335i uit Mei 2008(n54) als mijn huidige e92 335i uit 2008 (n54)hebben beide nieuwe injectoren gekregen. Ik zou maar een andere dealer bellen :ja:
me too :ja:
and now 'back on topic'.....

Afbeelding
Lars
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 3600
Lid geworden op: 18 aug 2010, 14:12
Locatie: Noord-Holland

m535i schreef:Ik had al met BMW Maaral gebeld Lars, hun hebben in het systeem kunnen zien dat de terugroep actie voor de injectoren in Juli 2011 uitgevoerd was. Dit was volgens haar bij Van Poelgeest gebeurd, maar wist dat niet zeker. Belangrijkste is dat het uitgevoerd is :D

Voor onderhoud breng ik mijn auto niet meer langs mijn ouwe dealer. Ik kwam daar met de M3 en de mensen wat bij de werkplaats zitten hebben nooit zin om te werken lijkt het wel. Hebben geen zin om vragen te beantwoorden en hopen dat je zo snel mogelijk betaald en weg bent.

Ik kom daar nog alleen bij het magazijn, daar wordt ik wel altijd super geholpen.

Er zitten een paar dealers in de omgeving. Nu alleen nog uitzoeken welke het wordt.

Super bedankt nog jongens!
Jeezzz.... kun je nagaan, het is zelf bij Poelgeest gedaan! :shock: Wat een sufferd dara dan bij Poelgeest zeg.
Anyway, mooi om te horen dat het al is uitgevoerd. Kon haast niet anders, de auto is dealeronderhouden, dus alle terugroepacties/modificaties ed worden dan vaak gewoon uitgevoerd
m535i
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 162
Lid geworden op: 06 okt 2011, 00:04

Lars schreef:
m535i schreef:Ik had al met BMW Maaral gebeld Lars, hun hebben in het systeem kunnen zien dat de terugroep actie voor de injectoren in Juli 2011 uitgevoerd was. Dit was volgens haar bij Van Poelgeest gebeurd, maar wist dat niet zeker. Belangrijkste is dat het uitgevoerd is :D

Voor onderhoud breng ik mijn auto niet meer langs mijn ouwe dealer. Ik kwam daar met de M3 en de mensen wat bij de werkplaats zitten hebben nooit zin om te werken lijkt het wel. Hebben geen zin om vragen te beantwoorden en hopen dat je zo snel mogelijk betaald en weg bent.

Ik kom daar nog alleen bij het magazijn, daar wordt ik wel altijd super geholpen.

Er zitten een paar dealers in de omgeving. Nu alleen nog uitzoeken welke het wordt.

Super bedankt nog jongens!
Jeezzz.... kun je nagaan, het is zelf bij Poelgeest gedaan! :shock: Wat een sufferd dara dan bij Poelgeest zeg.
Anyway, mooi om te horen dat het al is uitgevoerd. Kon haast niet anders, de auto is dealeronderhouden, dus alle terugroepacties/modificaties ed worden dan vaak gewoon uitgevoerd
Haha echt he... Deed nog of die het zo goed en zeker wist.
Had ook al verwacht dat het uitgevoerd was. Maar voor je gevoel ga je er toch achterna. Jullie weten hoe dat is
001
Plaats reactie

Terug naar “E9x: Motorisch/Performance”